EASOFT DOCS MOBIL DOKUMENTATION

Promemoria-mallar

Easoft Docs hjälper dig att skapa visuellt tilltalande promemorior via din mobila enhet. Genom några klick i enkla checklistor och kommentarsfält i vårt system kan du skapa skräddarsydda promemorior utifrån era verksamhetsmål på nolltid. Vill du skräddarsy dina promemorior lite extra kan du bifoga egna bilder, tabeller och grafer direkt via Easoft Docs. Genom att använda dig av vårt system slipper du all form av manuellt pappersarbete när det kommer till promemorior. 

Hur fungera våra tjänster?

Digitala noteringar

Du fyller i den informationen du vill dokumentera i Easoft Docs gränssnitt. Till exempel rubrik, datum, minnesanteckningar, egna bilder och annan information.

Flertalet mallar

Du kan välja mellan olika mallar i Easoft Docs för din promemoria. Genom detta kan du enkelt få en professionell layout på ditt dokument på nolltid med några klick i din enhet.  

Digitala dokument

När du har fyllt i informationen i promemorian kan du spara den digitalt i systemet. Efter detta skapas det en visuellt tilltalande digital promemoria till dig som du får tillgång till i systemet

Skriv ut

Vill du skriva ut ditt digitalt skapade dokument? Självklart går detta även att lösa. Du kan välja att skriva ut promemorian till ett pappersdokument om du föredrar det.

Molnbaserat

Vill du återvända till en gammal promemoria kan du enkelt söka upp den i systemet eller filtrera dem efter olika kriterier, så att du snabbt hittar den du behöver.

Dela med dig

Easoft Docs ger dig möjligheten att dela med dig av promemorian digitalt till övriga projektintressenter genom några enkla klick via din enhet. Snabbt och enkelt med andra ord! 

Testa skapa ditt promemoria här nedan

Effektivisera ditt arbete

Alla dokument som du skapar sparas alltid tryggt i vårt system. När du har skapat en digital promemoria i Easoft Docs kan du enkelt söka upp den i systemet när du än behöver den, oavsett om du befinner dig på kontoret eller hemma. Du behöver inte leta efter en specifik papperslapp eller anteckningsbok bland massa pappershögar. Du kan i stället snabbt hitta den promemoria du behöver genom att använda Easoft Docs sökfunktion och filtrera dokumenten efter olika kriterier. Digitala promemorior är även mycket lättare att organisera och hålla koll på än traditionella pappersdokument. Easoft Docs gör att du kan spara tid och minimera risken för att glömma bort viktig information kopplat till någon form av manuella anteckningar.

En miljövänlig lösning

Digitala promemorior är mer miljövänliga än traditionella pappersdokument. I stället för att skriva ut promemorian på papper kan du välja att bara spara den digitalt i Easoft Docs. Detta kan bidra till att minska pappersförbrukningen och göra er verksamhet mer hållbar och attraktiv i era intressenters ögon. Digitala promemorior är också mer hållbara ur ett ekonomiskt perspektiv. När du skriver ut en promemoria på papper behöver du använda skrivare, färgpatroner och skrivarpapper – saker som kostar pengar. Genom att välja att bara spara promemorian digitalt kan du undvika dessa kostnader och därmed spara pengar på lång sikt. Easoft Docs digitala promemorior ger dig inte bara hållbara lösningar – utan kan ge ert företag ekonomiska vinster.

 

Förbättra kommunikationen

Digitala promemorior som du skapar i vårt system kan hjälpa er organisation att förbättra er internkommunikation.  När du har skapat en digital promemoria i Easoft Docs kan du enkelt dela den med andra genom att implementera deras e-postadress i systemet. Efter detta kan du genom ett klick skicka vidare ditt dokument till din mottagare. På så sätt kan du på nolltid dela med dig av dina anteckningar och dokument till dina projektintressenter. Easoft Docs hjälper dig med andra ord att snabba upp internkommunikationen på ert företag, vilket är en framgångsfaktor i dagens snabbförändliga affärssvärd.

 

Varför ska du välja Easoft docs?

Om du väljer Easoft Docs för dina promemorior kan du förvänta dig ett system som hjälper dig att förbättra effektiviteten för dina anteckningsmöjligheter på flertalet olika områden. Du behöver inte längre utföra några manuella noteringar, och du kan lämna alla onödiga pappersdokument bakom dig. Istället kan du genomföra alla anteckningar helt digitalt med hjälp av dina mobila enheter.  Genom att använda Easoft Docs  kan du ta din verksamhet in i framtiden.

Hur får jag tillgång till Easoft Docs?

1

Vi utreder era dokumentationsbehov på ett kort webbmöte.

2

Vi skapar dokumentmallar skräddarsydda efter era behov

3

Du kan börja använda programmet! Vid behov guidar vi dig i början.

30 minuters gratis webbmöte där vi presenterar Easoft Docs enkla funktioner för skapande av dokument.

Egenskaper

Här är några av funktionerna i Easoft Docs listade:

 

  • Elektronisk signatur
  • Bilder till ett dokument från telefon- eller datorbildgalleri
  • Ta bilder till ett dokument genom att ta en bild med telefonkameran
  • Bildtexter
  • Skapa dokumentmallar
  • Redigera innehåll och layout för dokumentmallar
  • Kopiera dokumentmallar
  • Mångsidiga innehållselement: flerval, rullgardinsmenyer, textområden…
  • Hämtning av dokument efter kundnamn och namn på den som har fyllt i dokument.
  • Kundregister
  • Delning av dokument med e-post
  • Kopiera dokument