Hur startade Easoft Docs?

 

Många företag har behov av att dokumentera projekt och göra olika rapporter och dokument med anknytning till dem.

Samma behov uppstod också hos användarna av Easofts affärssystem. Rapporteringen blev lätt hängande eftersom den kändes besvärlig och tidskrävande. Smarta digitala rapporter behövdes i projekten. Rapporter som förutom text måste innehålla bilder och elektroniska signaturer. Skapandet av rapporter behövde hanteras enkelt med telefonen.

När vi upptäckte problemet insåg vi snart att det inte är möjligt att göra en verkligt fungerande dokumentationsapplikation ”vid sidan om”, utan man måste fokusera på den till fullo. Vi grundade ett eget företag, Easoft Docs som fokuserar enbart på att lösa det här problemet.

Easoft Docs tillhör Easoft-koncernen. Easoft erbjuder ett affärssystem och Easoft Docs en dokumentationsapplikation som fungerar både tillsammans och som självständiga produkter. Vår gemensamma mission är att vägleda er affärsverksamhet till framgång med hjälp av våra programvaror.

 

Får vi presentera Easoft Docs funktionaliteter?

I ett webbmöte presenterar vi Easoft Docs funktioner och går igenom hur dagens mobildokumentation kan effektivisera er affärsverksamhet.