EASOFT DOCS MOBIL DOKUMENTATION

Mötesprotokoll

Easoft Docs hjälper dig som mötesledare att skapa professionella mötesprotokoll tidseffektivt med hjälp av din mobil, surfplatta eller bärbara dator. Genom verktyget kan du digitalt innan mötet skapa strukturen och dagordningen för sammanträdet. Under mötet kan du direkt i din enhet genom några klick dokumentera fattade beslut och andra viktiga mötesanteckningar. Utifrån dina mötesanteckningar skapas det ett professionellt digitalt mötesprotokoll som du får tillgång till via Easoft Docs.  

Vi har alltid smidiga lösningar

Hur fungerar tjänsten?

Easoft Docs hjälper dig att digitalisera alla dina processer kring mötesprotokoll. Du kan enkelt lägga in all nödvändig information om mötet i systemet, inklusive antalet deltagare, mötesplats, datum och namn på deltagarna. Vidare kan du också skräddarsy dagordningen för mötet i systemet. När mötet påbörjas kan du föra anteckningar om allt som avhandlas direkt in i systemet, utan att behöva genomföra någon form av manuellt anteckningsarbete. Alla dessa arbetsmoment utförs i en användarvänlig vy med ett dokumentationsfält, en tydlig menystruktur och enkla checklistor. Utifrån dina anteckningar skapas det ett visuellt tilltalande mötesprotokoll som sparas i Easoft Docs. Du kan också välja att skriva ut protokollet som ett traditionellt pappersdokument om du föredrar det. Likväl kan du även implementera bilder, grafer och tabeller i mötesprotokollet för att göra det extra tilltalande. Allt arbete sker digitalt via din mobil, surfplatta eller bärbara dator.

Prova gärna att skapa ditt eget digitala mötesprotokoll genom länken här nedan för att se hur verktyget fungerar

 

Allt samlat på ett ställe

Easoft Docs digitala lösningar för mötesprotokoll är ett enkelt sätt att hålla koll på alla möten och beslut som fattas. Du kan skapa professionella mötesprotokoll med hjälp av systemets digitala mallar och allt sparas på ett och samma ställe digitalt i systemet. Detta innebär att du slipper arkivera dina mötesprotokoll i papper, pärmar och mappar, utan allt finns samlat och tillgängligt i Easoft Docs system. Genom att använda Easoft Docs digitala lösning minskar du risken för att mötesprotokoll slarvas bort och samtidigt väljer du ett miljövänligt alternativ eftersom det inte krävs att du skriver ut några lösa papper. Du kan även enkelt kontrollera mötesprotokollen i efterhand, vilket kan vara användbart i företagskontext, då det kan vara viktigt att ha kontroll över beslut som fattas under möten och deras följder på er företagsorganisation.

Skräddarsydda lösningar 

Varje organisation är unik och har specifika önskemål om hur mötesprotokoll ska se ut. Därför erbjuder vi möjligheten att skräddarsy våra digitala mötesprotokoll efter era önskemål och behov. Vi kan skräddarsy mötesprotokollen så att de är designade utifrån er verksamhetsdesign. Om du har specifika önskemål kring mötespunkter som du vill ska finnas i verktyget kan vi implementera detta. Vid början av varje projekt sätter vi oss alltid ner med er och ser över era behov. Utifrån detta skapar vi sedan förstklassiga och trendmedvetna digitala mallar som du kan använda under dina möten. Behöver du guidning och rådgivning i hur du kommer i gång med Easof Docs kan vi självklart guida er löpande. Vi är aldrig nöjda, innan du som kund är nöjd med våra tjänster!

 

Skicka vidare mötesprotokollen

Easoft Docs hjälper dig att digitalt dela med dig av dina mötesprotokoll tidseffektivt till alla mötesintressenter. Du kan göra detta genom att implementera en e-postlista med alla personer som ska motta mötesprotokollet in i systemet. Sedan kan du skicka mötesprotokollet till alla intressenter med ett klick via din enhet. Easoft Docs ger inte bara unika digitala dokumentationsmöjligheter för ert företag, utan effektiviserar även informationsflödet gällande det som avhandlas på era möten. Vidare förbättrar ni ert företags internkommunikation. Du kan snabbt och enkelt dela information digitalt utan att behöva hantera massor av lösa mötesprotokoll.

 

Varför ska du välja Easoft docs?

Om du väljer Easoft Docs digitala mötesprotokoll kan du förvänta dig att förbättra din arbetsprocess för protokoll på många olika sätt. Du slipper till exempel den tidskrävande uppgiften att skriva protokoll manuellt. Det är också mycket enkelt att snabbt dela dina protokoll med andra i deras digitala lösningar. Genom att använda Easoft Docs digitala dokumentmallar kan du också modernisera din verksamhet och anpassa den till nutidens behov. 

Hur får jag tillgång till Easoft Docs?

1

Vi utreder era dokumentationsbehov på ett kort webbmöte.

2

Vi skapar dokumentmallar skräddarsydda efter era behov

3

Du kan börja använda programmet! Vid behov guidar vi dig i början.

30 minuters gratis webbmöte där vi presenterar Easoft Docs enkla funktioner för skapande av dokument.

Egenskaper

Här är några av funktionerna i Easoft Docs listade:

 

  • Elektronisk signatur
  • Bilder till ett dokument från telefon- eller datorbildgalleri
  • Ta bilder till ett dokument genom att ta en bild med telefonkameran
  • Bildtexter
  • Skapa dokumentmallar
  • Redigera innehåll och layout för dokumentmallar
  • Kopiera dokumentmallar
  • Mångsidiga innehållselement: flerval, rullgardinsmenyer, textområden…
  • Hämtning av dokument efter kundnamn och namn på den som har fyllt i dokument.
  • Kundregister
  • Delning av dokument med e-post
  • Kopiera dokument