EASOFT DOCS MOBIL DOKUMENTATION

Digital byggdagbok 

Med hjälp av Easoft Docs digitaliserade byggdagbok kan du som bygg- och projektledare ta din dokumentation gällande ert byggprojekt till en helt ny nivå. Du kan genom din mobil, surfplatta eller dator registrera genomförda arbeten, ta bilder från arbetsplatsen och dokumentera andra observationer. Ta er byggdagbokshantering till en helt ny nivå genom våra digitala byggdagbokslösningar!

Vi har alltid smidiga lösningar

Vad är en digital byggdagbok?

En digital byggdagbok är precis som namnet antyder en digital variant av en byggdagbok. I stället för att du som projektledare ska behöva ha med dig tio olika pärmar och dokument till arbetsplatsen, så kan du i stället med hjälp av din mobil, surfplatta eller bärbara dator genomföra all form av byggdagboksarbete. Du kan till exempel registrera genomförda arbeten, ta bilder från arbetsplatsen och genomföra andra former av nödvändiga noteringar. Den digitala byggdagboken ger dig en översikt över befintligt arbete, där du bland annat kan se vilka tjänster som har levererats – samt om det saknas något i leveransen. Du kan även dela med dig av alla noteringar genom några få klick till projektets alla intressenter. Fördelen med att använda en digital byggdagbok är att du sparar både tid och pengar. I stället för en massa manuellt arbete kan du fokusera på det som är viktigt i din verksamhetsstyrning.

Förenkla dokumenterandet 

Genom att använda en digital variant av din byggdagbok tids- effektiviserar du ditt dokumenterade kring ert byggprojekt. Du kan enkelt genom några få klick via din mobil, surfplatta eller dator utföra allt ditt byggdagboksgenomförande. I stället för att behöva ta med dig tio olika pärmar och papper till kontrollplatsen räcker det med att du tar med dig din mobil eller surfplatta. Allt som du dokumenterar sparas sedan direkt in i systemet. Du kommer med andra ord under dina kontrollrundor aldrig missa att byggdagsboksförra några viktiga delområden.

Skräddarsydda lösningar 

Om du har speciella önskemål gällande utformningen på dina byggdagböcker är vi alltid lyhörda efter dina behov. Vi är medvetna om att varje företag har sina egna önskemål kring vad en byggdagbok ska innehålla. Av den anledningen kan vi alltid skräddarsy våra verktyg just efter era önskemål och behov. Vi jobbar alltid med ett kundcentrerat förhållningssätt, vilket betyder att vi aldrig är nöjda med slutresultatet, innan du som kund är det. Kontakta gärna oss, så berätta vi mer om hur vi kan skräddarsy de digitala byggdagböckerna efter era önskemål och behov.

 

 Dela med dig av din byggdagbok 

Du kan enkelt dela med dig av din byggdagbok till dina kollegor med hjälp av Easoft Docs. Genom några få klick på din mobil kan du skicka alla dagboksnoteringar vidare till dina kollegor. Dina kollegor kan sedan enkelt oberoende av vart de befinner sig ta del av dina noteringar. Ni kan sedan enkelt tillsammans fatta beslut vart byggprojektets kommande fokus ska vara. Easoft Docs byggdagbok gör det bara inte enklare för dig att genomföra byggdagboksnoteringar – utan verktyget ger även er verksamhet en tydligare internkommunikation.

 

Varför ska du välja Easoft docs?

Väljer du Easoft Docs digitala byggdagbok för ditt byggföretag, så får du ett system som hjälper dig effektivisera dina byggdagboksnoteringar utifrån flertalet olika aspekter. Du slipper till exempel all form av manuell dokumentation. Borta är tiderna med onödiga dokument och papper. Vidare är det extremt enkelt att i våra digitala lösningar genomföra all form av arbete. Utöver detta sker allt ditt arbete tidseffektivt genom att du kan utföra alla kontroller via dina mobila enheter. Genom att använda Easoft Docs digitala byggdagböcker tar du din verksamhet in i framtiden!

 

Hur får jag tillgång till Easoft Docs?

1

Vi utreder era dokumentationsbehov på ett kort webbmöte.

2

Vi skapar dokumentmallar skräddarsydda efter era behov

3

Du kan börja använda programmet! Vid behov guidar vi dig i början.

30 minuters gratis webbmöte där vi presenterar Easoft Docs enkla funktioner för skapande av dokument.

Egenskaper

Här är några av funktionerna i Easoft Docs listade:

 

  • Elektronisk signatur
  • Bilder till ett dokument från telefon- eller datorbildgalleri
  • Ta bilder till ett dokument genom att ta en bild med telefonkameran
  • Bildtexter
  • Skapa dokumentmallar
  • Redigera innehåll och layout för dokumentmallar
  • Kopiera dokumentmallar
  • Mångsidiga innehållselement: flerval, rullgardinsmenyer, textområden…
  • Hämtning av dokument efter kundnamn och namn på den som har fyllt i dokument.
  • Kundregister
  • Delning av dokument med e-post
  • Kopiera dokument