EASOFT DOCS MOBIL DOKUMENTATION

Äta-hantering

Alla som varit involverade i ett bygg- eller hantverksprojekt vet att det med regelbunden basis brukar dyka upp tilläggsarbeten under projektets gång. Med hjälp av Easoft Docs kan du digitalisera allt som rör Äta-hantering. Du kan i Easoft Docs digitalt rapportera ändringar och tilläggsarbeten i projektet och dela med dig av alla korrigeringar till samtliga projektintressenter. Alla korrigeringar sparas med 110 % precision i vårt system, och du får all information gällande tilläggsarbeten samlat på ett och samma ställe. 

Vi har alltid smidiga lösningar

Varför digital äta-hantering?

Precis som namnet antyder så erbjuder Easoft Docs dig en digital variant av äta-hantering. Du kan i systemet tillförlitligt dokumentera tilläggskorrigeringar i tid, materialförbrukning och andra resurser. All information redovisas i trendiga vyer och grafer i Easoft Docs. Vidare kan du dela med dig av alla dessa uppgifter digitalt till din slutkund genom några klick via din enhet. Kunden kan självklart även löpande följa tilläggsarbetet i realtid.  Genom att använda Easoft Docs digitala lösningar slipper du all form av missförstånd mellan dig och slutkund. Du ger ditt företag bästa förutsättningarna för nöjda kundrelationer genom att införskaffa Easoft Docs.

All information samlat på ett ställe

Med hjälp av Easoft Docs sparas all information gällande tilläggsarbeten kring ditt projekt på ett och samma ställe. Ditt arbetsteam kan enkelt genom sina mobila enheter dokumentera tid, materialinköp och andra resurser kring tilläggsarbeten direkt in till Easoft Docs. All information samlas i visuellt tilltalande vyer, grafer och bilder. Efter slutfört arbete kan du smidigt dra ut visuellt tilltalande och tillförlitliga rapporter och listor kring alla tilläggsarbeten. Rapporterna kring tilläggsarbeten kan du sedan redovisa till slutkund under ett avslutningsmöte– eller skicka dem direkt via e-post. Genom att nyttja Easoft Docs digitala äta-hanteringslösningar minskar du risken för missförstånd mellan dig och slutkund!

Tilläggsarbeten i realtid

Easoft Docs ger dig möjlighet att arbeta med allt kring Äta-hantering molnbaserat och i realtid. Renoveringar och byggprojekt kan innebära oväntade kostnader för kunden men med Easoft Docs kan du som hantverkare rapportera tilläggsarbeten i realtid genom att redovisa tid, inköpt material och andra resurser. Kunden kan enkelt följa hur ditt byggprojekt fortlöper och ni slipper oönskade missförstånd gällande fakturering. Genom Easoft Docs kan du effektivt redovisa utgifter för kund. Tack vare verktygets funktionalitet kan du bjuda in dina kunder och lägga de som bevakare i pågående projekt, det gynnar ert samarbete.  

 

Skräddarsydda lösningar

Vi på Easoft arbetar med dig som kund i fokus och vi kan skräddarsy Äta-hanteringsmallar utifrån dina önskemål och behov. Vid ett uppstartsmöte lyssnar vi in dina specifika behov och erbjuder sedan en mall utifrån det. Kunden står i centrum och vi har lösningen för att förenkla och effektivisera era tjänster genom lättillgängliga molntjänster och högteknologiska funktioner.  

 

Varför ska du välja Easoft docs?

Väljer du Easoft Docs så får du ett system som hjälper dig effektivisera dina ÄTA-hantering utifrån flertalet olika aspekter. Du slipper till exempel all form av manuell dokumentation. Borta är tiderna med onödiga dokument och papper. Vidare är det extremt enkelt att i våra digitala lösningar genomföra all form av arbete. Utöver detta sker allt ditt arbete tidseffektivt genom att du kan utföra alla kontroller via dina mobila enheter. Genom att använda Easoft Docs digitala lösningar tar du din verksamhet in i framtiden!

 

Hur får jag tillgång till Easoft Docs?

1

Vi utreder era dokumentationsbehov på ett kort webbmöte.

2

Vi skapar dokumentmallar skräddarsydda efter era behov

3

Du kan börja använda programmet! Vid behov guidar vi dig i början.

30 minuters gratis webbmöte där vi presenterar Easoft Docs enkla funktioner för skapande av dokument.

Egenskaper

Här är några av funktionerna i Easoft Docs listade:

 

  • Elektronisk signatur
  • Bilder till ett dokument från telefon- eller datorbildgalleri
  • Ta bilder till ett dokument genom att ta en bild med telefonkameran
  • Bildtexter
  • Skapa dokumentmallar
  • Redigera innehåll och layout för dokumentmallar
  • Kopiera dokumentmallar
  • Mångsidiga innehållselement: flerval, rullgardinsmenyer, textområden…
  • Hämtning av dokument efter kundnamn och namn på den som har fyllt i dokument.
  • Kundregister
  • Delning av dokument med e-post
  • Kopiera dokument