EASOFT DOCS MOBIL DOKUMENTATION

Arbetsbeskrivnings mallar

Easoft Docs erbjuder dig digitala dokumentmallar inom olika former av arbetsbeskrivningar. Våra digitala dokumentmallar är skräddarsydda för bygg-, elektriker och hantverksföretags olika behov. Med hjälp av Easoft Docs kan du effektivisera allt arbete kring arbetsbeskrivningar. Här nedan kan du bekanta dig mer om hur Easoft Docs arbetsbeskrivningar kan hjälpa ditt företag till nya höjder!

Vi har alltid smidiga lösningar

Varför välja oss? 

Att skapa arbetsbeskrivningar med hjälp av Easoft Docs är extremt enkelt och tidseffektivt. Du kan genom din mobil, surfplatta eller dator enkelt skapa visuellt tilltalande arbetsbeskrivningar utifrån alla våra dokumentmallar. Du kan sedan dela med dig av dina arbetsbeskrivningar till alla projektintressenter via din enhet genom några få klick. Genom att nyttja våra verktyg kan du effektivisera din verksamhetsstyrning!

Visuellt tilltalande mallar

Easoft Docs ger dig tillgång till ett stort utbud av olika former av visuellt tilltalande dokumentmallar. Genom Easoft Docs kan du skapa snygga arbetsbeskrivningar som anger förtroende hos dina projektintressenter. Du behöver inte tänka på grafisk utformning, design eller struktur. Det enda du behöver göra är att bifoga den informationen du vill implementera till dokumentet. Vill du bifoga bilder, tabeller eller andra grafiska element är det inte något problem. Med hjälp av Easoft Docs skapar du förstklassiga arbetsbeskrivningar som inger förtroende hos samtliga projektintressenter!

Molnbaserade lösningar 

Med hjälp av Easoft Docs tjänstgör du helt molnbaserat med dina arbetsbeskrivningar. Dina dokument sparas alltid tryggt i våra system där du har tillgång till dem under årets alla dagar. Du kan enkelt via din mobil, surfplatta eller bärbara dator få tillgång till systemet vart du än befinner dig. Du behöver med andra ord inte bära med dig massor av pärmar, dokument och papper. I stället räcker det med att du tar med din enhet. Du behöver inte oroa dig över att tappa bort någon form av arbetsbeskrivning när du använder dig av Easoft Docs!

 

Dela med dig av din arbetsbeskrivning

Easoft Docs hjälper dig inte bara skapa arbetsbeskrivningar, utan du kan även med hjälp med våra smidiga lösningar förbättra er verksamhets internkommunikation. När du skapat din arbetsbeskrivning kan du genom några få klick på din enhet skicka vidare den till alla projektintressenter. Alla dina kollegor får sedan på några sekunder tillgång till arbetsbeskrivningen och kan påbörja arbetet. Skulle dina anställda under någon gång under projektet behöva granska något i arbetsbeskrivningen, så har det tillgång till den direkt via sin mobil. Easoft Docs gör allt arbete kring arbetsbeskrivningar smidigt, effektivt och enkelt!

 

Varför ska du välja Easoft docs?

Väljer du Easoft Docs arbetsbeskrivningar för ditt byggföretag, så får du ett system som hjälper dig effektivisera era dokument utifrån flertalet olika aspekter. Du slipper till exempel all form av manuell dokumentation. Borta är tiderna med onödiga dokument och papper. Vidare är det extremt enkelt att i våra digitala lösningar genomföra all form av arbete. Utöver detta sker allt ditt arbete tidseffektivt genom att du kan utföra alla kontroller via dina mobila enheter. Genom att använda Easoft Docs tar du din verksamhet in i framtiden!

 

Hur får jag tillgång till Easoft Docs?

1

Vi utreder era dokumentationsbehov på ett kort webbmöte.

2

Vi skapar dokumentmallar skräddarsydda efter era behov

3

Du kan börja använda programmet! Vid behov guidar vi dig i början.

30 minuters gratis webbmöte där vi presenterar Easoft Docs enkla funktioner för skapande av dokument.

Egenskaper

Här är några av funktionerna i Easoft Docs listade:

 

  • Elektronisk signatur
  • Bilder till ett dokument från telefon- eller datorbildgalleri
  • Ta bilder till ett dokument genom att ta en bild med telefonkameran
  • Bildtexter
  • Skapa dokumentmallar
  • Redigera innehåll och layout för dokumentmallar
  • Kopiera dokumentmallar
  • Mångsidiga innehållselement: flerval, rullgardinsmenyer, textområden…
  • Hämtning av dokument efter kundnamn och namn på den som har fyllt i dokument.
  • Kundregister
  • Delning av dokument med e-post
  • Kopiera dokument