EASOFT DOCS MOBIL DOKUMENTATION

Anställningsavtal 

Easoft Docs dokumentationsverktyg erbjuder digitala anställningsavtals-mallar, som gör det tidseffektivt för dig att skapa olika former av anställningsavtal. Genom att ange all relevant informationen om anställningen via din enhet in i gränssnittet, skapas det automatiskt ett visuellt tilltalande anställningsavtal. Du kan sedan via din enhet skicka vidare avtalet direkt till mottagaren. Genom att använda Easoft Docs kan du vara säker på att du alltid får ett professionellt och korrekt anställningsavtal på nolltid.

Hur fungera våra tjänster?

Digitalt arbete

Du implementerar via din digitala enhet alla relevanta anställningsuppgifter gällande anställningsavtalet in i gränssnittet. Arbetet sker alltid mycket effektivt. 

Kommentarsfält

Allt arbete gällande anställningsavtalen sker i smidiga fält i Easoft Docs gränssnitt. Det är tidseffektivt att skapa olika former av avtal via våra lösningar. 

Digitala dokument

När du har fyllt i informationen gällande avtalet sparas allt digitalt i systemet. Efter detta skapas det en visuellt tilltalande dokument till dig som du får tillgång till på nolltid. 

Kommentarer

Behöver du förtydliga något i avtalen kan du göra det genom att bifoga egna noteringar och kommentarer till avtalet. Systemet har användarvänliga kommentarsfält. 

Bilder

Om du vill förtydliga dina avtal kan du med din mobila enhet ta kort och implementera dessa in i avtalet. Genom dina egna bilder kan du skapa extra tilltalande avtal för mottagaren. 

Signering

Mottagaren av ditt avtal kan skriva under avtalet direkt via sin enhet. Genom denna smidiga funktion sparar du extremt mycket tid och får dina avtal påskriva på nolltid. 

Tidseffektivt 

Easoft Docs digitala lösningar för skapandet av anställningsavtal är en effektiv och tidsbesparande lösning för alla organisationer oavsett storlek. I stället för att manuellt skapa olika krångliga avtal behöver du som användare bara implementera den viktigaste informationen om anställningen in i gränssnittet. Utifrån informationen du ger gränssnittet skapas det sedan ett visuellt tilltalande anställningsavtal som du får tillgång till via Easoft Docs.  Easoft Docs har också flertalet dokumentmallar som kan anpassas efter er organisationens design. Du kan enkelt skräddarsy dokumenten för att matcha ert företags visuella profil och för att upprätthålla en professionell standard. 

En miljövänlig lösning

Easoft Docs digitala lösningar för anställningsavtal erbjuder er organisation möjligheten att utveckla ert hållbarhetsarbete. Vårt digitala system är ett miljövänligt alternativ eftersom det eliminerar behovet av att skriva ut och distribuera fysiska papper. Med våra digitala anställningsavtal behöver ni inte längre spendera tid och pengar på stora pappersinköp, hyra in dyr skrivarutrustning eller avsätta plats på kontoret för stora arkiveringsytor. Sammantaget är Easoft Docs digitala anställningsavtal ett hållbart val eftersom det minskar pappersförbrukningen, ökar effektiviteten och minskar kostnaderna för ert företag. Det är ett utmärkt val för organisationer som vill vara mer miljömedvetna och på så sätt stärka sin ställning som en attraktiv arbetsgivare för potentiella kandidater. 

 

Förbättra kommunikationen

Genom att använda Easoft Docs dokumentationsprogram för anställningsavtal blir det enkelt att dela avtalet till din mottagare på nolltid. Det enda du behöver göra är att ge programmet tillgång till mottagarens e-postadress, och sedan med bara några klick via din mobila enhet skicka avtalet till mottagaren. På så sätt kan du på några minuter efter att avtalet har skapats dela ditt skapade avtal till mottagaren. Personen som mottagit avtalet kan likaså inom några minuter skriva under avtalet och skicka tillbaka det till dig. Easoft Docs effektiviserar inte bara arbetet med att skapa anställningsavtal, utan du får likväl dina avtal påskrivna på nolltid. 

 

Varför ska du välja Easoft docs?

Easoft Docs digitala avvikelserapporter passar både små och stora företag inom alla olika yrkeskategorier. Verktyget är lätt att använda och går att skräddarsy efter era specifika målsättningar och behov. Vi vill alltid tjänstgöra kundcentrerat och därför arbetar vi alltid utifrån era behov och önskemål. Vi kan till exempel alltid skräddarsy våra dokumentmallar utifrån den designen som är standard för er verksamhet. Vidare utför vi alltid innan uppstart av varje dokumentprojekt ett uppstartsmöte där vi går igenom gränssnittet för dig. Vi är alltid måna om att du som kund ska lära dig verktyget på bästa sätt och genom detta bli nöjd med våra lösningar. Vi är nämligen aldrig nöjda, innan du som kund är nöjd med våra lösningar.

Hur får jag tillgång till Easoft Docs?

1

Vi utreder era dokumentationsbehov på ett kort webbmöte.

2

Vi skapar dokumentmallar skräddarsydda efter era behov

3

Du kan börja använda programmet! Vid behov guidar vi dig i början.

30 minuters gratis webbmöte där vi presenterar Easoft Docs enkla funktioner för skapande av dokument.

vad är ett anställingsavtall innehålla? 

När man upprättar ett anställningsavtal finns det flera viktiga punkter som bör inkluderas. Utöver grundläggande information som arbetsuppgifter, arbetstid och lön, bör även semesterdagar och andra förmåner beskrivas tydligt. Det är också viktigt att inkludera information om uppsägningstider, tystnadsplikt, immateriella rättigheter och eventuella konkurrensklausuler. Ett tydligt beskrivet avtal kan också innehålla information om eventuella förmåner som kan komma att tilldelas under anställningstiden, såsom utbildning eller tillgång till företagets faciliteter. Ett välutformat anställningsavtal kan skapa klarhet och trygghet för både arbetsgivare och anställda under anställningstiden.

Egenskaper

Här är några av funktionerna i Easoft Docs listade:

 

  • Elektronisk signatur
  • Bilder till ett dokument från telefon- eller datorbildgalleri
  • Ta bilder till ett dokument genom att ta en bild med telefonkameran
  • Bildtexter
  • Skapa dokumentmallar
  • Redigera innehåll och layout för dokumentmallar
  • Kopiera dokumentmallar
  • Mångsidiga innehållselement: flerval, rullgardinsmenyer, textområden…
  • Hämtning av dokument efter kundnamn och namn på den som har fyllt i dokument.
  • Kundregister
  • Delning av dokument med e-post
  • Kopiera dokument