EASOFT DOCS MOBIL DOKUMENTATION
Egenkontrollprogram
Med hjälp av Easoft Docs digitala egenkontrollprogram kan du som projektledare inom byggsektorn utföra digitala egenkontroller med din mobila enhet. Du behöver inte ta med dig pärmar och papper till ditt kontrollobjekt, utan du kan spara ner all information gällande dina kontroller på några klick i din enhet. Genom att använda Easoft Docs-egenkontrollprogram kan du ta dina egenkontroller till nästa nivå. Du undviker alla former av risker där dina dokument eller papper av misstag kommer bort.
Vi har alltid smidiga lösningar
Varför våra lösningar?
Du installerar applikationen på din mobil, surfplatta eller bärbara dator. Via programmet kan du under dina egenkontroller enkelt checka av de delområden som du har undersökt på ditt kontrollobjekt. Alla dina egenkontroller sparas smidigt i programmet genom att tjänsten är helt molnbaserad. Du slipper därmed att ta med dig någon form av dokument eller papper till kontrollobjektet. Via egenkontrollprogrammet kan du även dela med dig av alla dina resultat direkt till övriga projektintressenter genom några få klick via din enhet.
Digitala noteringar
Du dokumenterar all information gällande egenkontroller digitalt in i systemets smidiga gränssnitt. Allt arbete sker extremt smidigt och tidseffektivt för dig.
Checklistor
Du checkar av de delområden som du har undersökt under din egenkontroll i checklistor med hjälp av din enhet. Genom några få klick har du en egenkontroll färdig!
Digitala dokument
När du har fyllt i informationen gällande egenkontrollen sparas allt digitalt i systemet. Utifrån all information skapas det en digital egenkontroll för dig.
Kommentarer
Behöver du förtydliga något i egenkontrollen kan du göra det genom att bifoga egna noteringar till dokumentet. Gränssnittet har användarvänliga kommentarsfält.
Bilder
Om du vill förtydliga dina egenkontrollen kan du med din mobila enhet ta kort på kontrollobjektet. Genom detta ger du dina egenkontroller en extra tydlighet.
Dela med dig
Easoft Docs ger dig möjligheten att dela med dig av egenkontroller digitalt till övriga projektintressenter genom några enkla klick via din enhet. Snabbt och enkelt med andra ord!
Skräddarsytt egenkontrollprogram
Vi kan alltid skräddarsy Easoft Docs-egenkontrollprogram utifrån era önskade behov och målsättningar. Vid början av varje samarbete utreder vi era dokumentationsbehov på ett webbmöte. Utifrån informationen som framkommer under mötet skapar vi dokumentmallar skräddarsydda efter era behov. Efter detta är du redo att börja använda vårt egenkontrollprogram. Vid behov guidar vi dig vid uppstarten också så att du på bästa sätt alltid kommer igång. För oss är det alltid viktigt att du på ett så bra sätt som möjligt kommer igång med systemet.
Lättanvändligt egenkontrollprogram
Genom att använda vårt egenkontrollprogram räcker det med att du tar med dig din mobil, surfplatta eller bärbara dator till ditt kontrollobjekt. Med hjälp av din enhet kan du sedan utföra din egenkontroll, utan att du behöver genomföra någon form av manuell dokumentation. All information sparas alltid tryggt och säkert i vårt system. Du behöver med andra ord inte vara orolig över att tappa bort värdefulla dokument eller papper under dina rundor när du använder våra lösningar. Vill du återgå till dina sparade egenkontroller vid ett senare tillfälle, så kan du göra det via Easoft Docs digitala egenkontrollprogram. Vårt egenkontrollprogram är desutom mycket enkelt att lära sig oberoende av kunskapsnivå gällande applikationer. All information sparas i vyer där dessa enkelt kan avläsas och delas med sig av.
Dela med dig av dina kontroller
Du kan med hjälp av Easoft Docs egenkontrollprogram dela med dig av dina egenkontroller till alla intressenter i ditt bolag. Genom att enkelt uppge e-postadress kan du skicka vidare dina egenkontroller. Filen kan skickas vidare direkt från kontrollplatsen. Easoft Docs hjälper ditt bolag att effektivisera ert informationsflöde, vilket i sin tur även effektiviserar er verksamhetsstyrning. Att jobba med Easoft Docs är enkelt, smidigt och effektivt. Du spara både tid och pengar!
Varför ska du välja Easoft docs?
Väljer du Easoft Docs egenkontrollprogram för ditt byggföretag, så får du ett system som hjälper dig effektivisera era egenkontroller utifrån flertalet olika aspekter. Du slipper till exempel all form av manuell dokumentation. Borta är tiderna med onödiga dokument och papper. Vidare är det extremt enkelt att i våra digitala lösningar genomföra all form av arbete. Utöver detta sker allt ditt arbete tidseffektivt genom att du kan utföra alla kontroller via dina mobila enheter. Genom att använda Easoft Docs egenkontrollprogram tar du din verksamhet in i framtiden!
Hur får jag tillgång till Easoft Docs?
1
Vi utreder era dokumentationsbehov på ett kort webbmöte.
2
Vi skapar dokumentmallar skräddarsydda efter era behov
3
Du kan börja använda programmet! Vid behov guidar vi dig i början.
30 minuters gratis webbmöte där vi presenterar Easoft Docs enkla funktioner för skapande av dokument.
Vad är ett egenkontrollprogram?
Ett egenkontrollprogram är en central del av kvalitetssäkringssystemet för byggföretag och hantverkare. Det är ett verktyg som används för att säkerställa att alla arbetsmoment utförs enligt fastställda krav och standarder, och att slutresultatet uppfyller de önskade kvalitetsnivåerna. Ett välutvecklat egenkontrollprogram är en viktig investering för alla byggföretag och hantverkare som vill förbättra sina arbetsprocesser och minska risken för fel och misstag. Det ger också en möjlighet att öka förtroendet hos kunder och att minska eventuella reklamationer. Att implementera ett egenkontrollprogram är ett stort steg mot att upprätthålla höga standarder och att minimera risker för både byggföretag och hantverkare.
Egenskaper
Här är några av funktionerna i Easoft Docs listade:
- Elektronisk signatur
- Bilder till ett dokument från telefon- eller datorbildgalleri
- Ta bilder till ett dokument genom att ta en bild med telefonkameran
- Bildtexter
- Skapa dokumentmallar
- Redigera innehåll och layout för dokumentmallar
- Kopiera dokumentmallar
-
Mångsidiga innehållselement: flerval, rullgardinsmenyer, textområden…
-
Hämtning av dokument efter kundnamn och namn på den som har fyllt i dokument.
- Kundregister
- Delning av dokument med e-post
- Kopiera dokument