EASOFT DOCS MOBIL DOKUMENTATION

Avvikelserapport

Easoft Docs är en digital lösning för att skapa och hantera olika former av avvikelserapporter. Med hjälp av verktygets gränssnitt kan du med din digitala enhet rapportera avvikelser i dina projekt genom användarvänliga checklistor, kommentarsfält och andra funktionaliteter. Utifrån avvikelserna som rapporterats in skapas det en digital avvikelserapport som du får tillgång till via verktygets gränssnitt. Detta gör det smidigt att följa upp och hantera avvikelser, samt att identifiera mönster och förbättra processer för att förhindra framtida avvikelser i era projekt. Easoft Docs hjälper er verksamhet att arbeta proaktivt med avvikelserapporter och säkerställa hög kvalitet och säkerhet kring alla era projekt.

Hur fungera våra tjänster?

Digitala noteringar

Du fyller i de avvikelserna som du har hittar i ert projekt in i gränssnittet. Allt arbete sker med din mobil, surfplatta eller bärbara dator. Allt är mycket smidigt och enkelt!  

Checklistor

Allt arbete gällande avvikelserapporterna sker i smidiga checklistor i Easoft Docs gränssnitt. Du rapporterar alla avvikelser i era projekt in i systemet genom några få klick. 

Digitala dokument

När du har fyllt i informationen gällande avvikelserna sparas allt digitalt i systemet. Efter detta skapas det en visuellt tilltalande dokument till dig som du får tillgång till i systemet

Kommentarer

Behöver du förtydliga något i avvikelserapporterna kan du göra det genom att bifoga egna noteringar och kommentarer till rapporten. Systemet har användarvänliga kommentarsfält. 

Bilder

Om du vill förtydliga dina avvikelserapporter kan du med din mobila enhet ta kort på avvikelserna som du upptäcker. Bilderna går sedan att implementera in i din rapport. 

Miljövänligt

Easoft Docs hjälper er att ta ert hållbarhetsarbete till nya nivåer genom att ni minskar på företagets pappersförbrukning. Digitala avvikelserapporter kräver inga papper. 

Testa skapa ditt dokument här nedan

Allt samlat på samma ställe

Easoft Docs är ett helt molnbaserat system för avvikelserapporter, vilket innebär att du har tillgång till dina digitala dokument vart du befinner dig. Varje gång du skapar en ny avvikelserapport via vårt gränssnitt sparas den per automatik in i vårt system. Genom att använda dig av Easoft Docs behöver du inte arkivera dina olika rapporter i fysiska mappar och pärmar – allt finns alltid tryggt sparat i vårt system i stället. Vårt dokumentationsverktyg gör det likväl lättare och mer organiserat att hålla reda på dina avvikelserapporter än vad det hade varit med traditionella pappersdokument. Genom de smidiga sökfunktionerna i gränssnittet hittar du enkelt både aktuella och gamla avvikelserapporter på nolltid. Easoft Docs ger dig med andra ord förstklassiga arkiveringsfunktionaliteter – likväl som du alltid har tillgång till dokumenten vart du än befinner dig.

En miljövänlig lösning

Easoft Docs digitala avvikelserapporter erbjuder er organisation möjligheten att utveckla ert hållbarhetsarbete. Till exempel är vårt digitala system ett miljövänligt alternativ eftersom det avlägsnar behovet av att skriva ut och distribuera fysiska papper. Du behöver med andra ord inte längre genomföra större pappersinköp, hyra in dyr skrivarutrustning eller avsätta plats på ert kontor för stora arkiveringsytor. Sammantaget är Easoft Docs digitala avvikelserapporter ett hållbart val eftersom det minskar pappersförbrukningen, ökar effektiviteten och minskar kostnaderna för ert företag. Det är ett bra val för organisationer som vill vara mer miljömedvetna, och genom detta stärka sin ställning som en attraktiv samarbetspartner för alla sina intressenter.

 

Förbättra kommunikationen

Genom att använda Easoft Docs dokumentationsprogram är det enkelt att dela avvikelserapporterna till alla olika projektintressenter. Det enda du behöver göra är att ge programmet tillgång till mottagarens e-postadress, och sedan genom ett klick via din mobila enhet skicka vidare avvikelserapporten. Med andra ord kan du på några minuter efter avslutad kontrollrunda dela med dig av slutresultatet till övriga projektintressenter. Easoft Docs effektiviserar inte bara arbetet med avvikelserapporter, utan förbättrar även er internkommunikation genom att alla fort får tillgång till all relevant information kring alla avvikelser i projektet.

 

Varför ska du välja Easoft docs?

Easoft Docs digitala avvikelserapporter passar både små och stora företag inom alla olika yrkeskategorier. Verktyget är lätt att använda och går att skräddarsy efter era specifika målsättningar och behov. Vi vill alltid tjänstgöra kundcentrerat och därför arbetar vi alltid utifrån era behov och önskemål. Vi kan till exempel alltid skräddarsy våra dokumentmallar utifrån den designen som är standard för er verksamhet. Vidare utför vi alltid innan uppstart av varje dokumentprojekt ett uppstartsmöte där vi går igenom gränssnittet för dig. Vi är alltid måna om att du som kund ska lära dig verktyget på bästa sätt och genom detta bli nöjd med våra lösningar. Vi är nämligen aldrig nöjda, innan du som kund är nöjd med våra lösningar.

Hur får jag tillgång till Easoft Docs?

1

Vi utreder era dokumentationsbehov på ett kort webbmöte.

2

Vi skapar dokumentmallar skräddarsydda efter era behov

3

Du kan börja använda programmet! Vid behov guidar vi dig i början.

30 minuters gratis webbmöte där vi presenterar Easoft Docs enkla funktioner för skapande av dokument.

Egenskaper

Här är några av funktionerna i Easoft Docs listade:

 

  • Elektronisk signatur
  • Bilder till ett dokument från telefon- eller datorbildgalleri
  • Ta bilder till ett dokument genom att ta en bild med telefonkameran
  • Bildtexter
  • Skapa dokumentmallar
  • Redigera innehåll och layout för dokumentmallar
  • Kopiera dokumentmallar
  • Mångsidiga innehållselement: flerval, rullgardinsmenyer, textområden…
  • Hämtning av dokument efter kundnamn och namn på den som har fyllt i dokument.
  • Kundregister
  • Delning av dokument med e-post
  • Kopiera dokument